𝙀𝙣 𝙮𝙤ğ𝙪𝙣 𝙙𝙪𝙮𝙜𝙪𝙡𝙖𝙧ı 𝙗𝙚𝙨𝙡𝙚𝙙𝙞ğ𝙞𝙣𝙞𝙯 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙣𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞𝙯𝙞𝙣 𝙝𝙖𝙣𝙜𝙞 ö𝙯𝙚𝙡𝙡𝙞ğ𝙞 𝙙𝙞𝙠𝙠𝙖𝙩𝙞𝙣𝙞𝙯𝙞 ç𝙚𝙠𝙢𝙞ş𝙩𝙞? 𝙉𝙚𝙮𝙙𝙞 𝙨𝙞𝙯𝙞 𝙚𝙩𝙠𝙞𝙡𝙚𝙮𝙚𝙣 𝙤 ö𝙯𝙚𝙡𝙡𝙞𝙠? 𝘼𝙠𝙡ı𝙣ı𝙯𝙖 𝙙𝙖𝙝𝙖 ç𝙤𝙠 𝙛𝙞𝙯𝙞𝙠𝙨𝙚𝙡 ö𝙯𝙚𝙡𝙡𝙞𝙠𝙡𝙚𝙧 𝙢𝙞 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙠𝙨𝙖 𝙠𝙞ş𝙞𝙡𝙞𝙠 ö𝙯𝙚𝙡𝙡𝙞𝙠𝙡𝙚𝙧𝙞 𝙢𝙞?
Merhaba, bugün sizlere Aşk Yeniden kitabının yorumu ile geldim
Psikolojik türden ele alınmış olan bir eser olsa da kapağını açtığınızda aslında sizinle karşınızda konuşan, dertleşen biri varmış gibi hissedeceğiniz bir eser
İlk olarak bize Aşk Nedir? diye sorgulatarak başlıyor kitabımız Kitaptan bir kısım bırakıyorum buraya:
𝒀ı𝒍𝒍𝒂𝒓𝒅ı𝒓, 𝒉𝒂𝒕𝒕𝒂 𝒚ü𝒛𝒚ı𝒍𝒍𝒂𝒓𝒅ı𝒓 𝒆𝒏 ç𝒐𝒌 𝒕𝒂𝒓𝒕ışı𝒍𝒂𝒏 𝒌𝒐𝒏𝒖𝒅𝒖𝒓 "𝒂ş𝒌". 𝑷𝒆𝒌 ç𝒐𝒌 𝒌𝒊𝒕𝒂𝒃𝒂, 𝒇𝒊𝒍𝒎𝒆, 𝒅𝒊𝒛𝒊𝒚𝒆, ş𝒊𝒊𝒓𝒆 𝒌𝒐𝒏𝒖 𝒐𝒍𝒂𝒏 𝒂ş𝒌 𝒖ğ𝒓𝒖𝒏𝒂 𝒌𝒊𝒎𝒊𝒏𝒊𝒏 𝒅𝒆𝒍𝒊𝒓𝒅𝒊ğ𝒋 𝒔ö𝒚𝒍𝒆𝒏𝒎𝒊ş, 𝒌𝒊𝒎𝒊𝒍𝒆𝒓𝒊 𝒄𝒂𝒏ı𝒏𝒂 𝒌ı𝒍𝒎ış, 𝒌𝒊𝒎𝒊𝒍𝒆𝒓𝒊 𝒃𝒂ş𝒌𝒂𝒔ı𝒏ı𝒏 𝒄𝒂𝒏ı𝒏𝒂 𝒌ı𝒚𝒎ış, 𝒌𝒊𝒎𝒊𝒍𝒆𝒓𝒊 𝒗𝒂𝒓ı𝒏ı, 𝒚𝒐ğ𝒖𝒏𝒖, 𝒂𝒊𝒍𝒆𝒔𝒊𝒏𝒊 𝒃ı𝒓𝒂𝒌ı𝒑 𝒈𝒊𝒕𝒎𝒊ş𝒕𝒊𝒓. 𝑲𝒊𝒎𝒊 𝒊𝒍𝒌 𝒈ö𝒓üş𝒕𝒆 "𝒂ş𝒌" 𝒅𝒆𝒎𝒊ş𝒕𝒊𝒓 𝒃𝒖𝒏𝒂, 𝒌𝒊𝒎𝒊 𝒅𝒆 𝒑𝒂𝒚𝒍𝒂ş𝒕ı𝒌ç𝒂.𝑲𝒊𝒎𝒊𝒏𝒊𝒏 𝒆𝒏 𝒃ü𝒚ü𝒌 𝒂𝒓𝒛𝒖𝒔𝒖, 𝒌𝒊𝒎𝒊𝒏𝒊𝒏 𝒆𝒏 𝒃ü𝒚ü𝒌 𝒌𝒐𝒓𝒌𝒖𝒔𝒖 𝒐𝒍𝒎𝒖ş𝒕𝒖𝒓...
Üç bölümden oluşan kitapta Aşkın Psikodinamiği ve Nörobiyolojisi de ele alınmış.. Aslında çocukluk dönemine de dayanan bir bulgu olduğunu öğreniyoruz. Bakıcı, ebeveyn etkisi de rol oynuyor deniliyor.
Kendi danışanlarının hikayelerinin de yer aldığı, kişilik bozukluklarının da etkisini okuyoruz. Bu durumlarda nasıl davranılması, devam edilmesi, şemalarla da desteklenerek de anlatılmış
𝐁𝐮 𝐲ü𝐳𝐝𝐞𝐧 𝐝üşü𝐧ü𝐧 𝐛𝐚𝐤𝐚𝐥ı𝐦, 𝐛𝐢𝐫𝐢𝐧𝐢 𝐭ü𝐦 çı𝐩𝐥𝐚𝐤𝐥ığı𝐲𝐥𝐚, 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐫𝐦𝐚𝐲𝐚 ç𝐚𝐥ış𝐦𝐚𝐝𝐚𝐧, 𝐮𝐦𝐦𝐚𝐝𝐚𝐧, 𝐝𝐞ğ𝐢ş𝐭𝐢𝐫𝐦𝐞𝐝𝐞𝐧, 𝐭𝐚𝐦 𝐝𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮ğ𝐮 𝐡𝐚𝐥𝐢𝐲𝐥𝐞 𝐬𝐞𝐯𝐞𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫 𝐦𝐢𝐬𝐢𝐧𝐢𝐳?
Kendinizi, duygularınızı sorgulayacak bir eser arıyorsanız bu esere bir şans verin derim Kitapla ve sevgiyle kalın