Bugünkü ufacık bir değişiklik bizi çok farklı bir yarına götürür. Yüksek ve zor yolları seçenler için büyük ödüller vardır ama o ödüller yılların gerisinde saklıdır. Her seçim özensiz bir körlük içinde yapılır ve içinde bulunduğumuz dünya bize hiçbir garanti sunmaz. Onun hemen bitişiğindekini görüyor musunuz? Bütün ürkütücü seçimlerden kaçmanın tek yolu, toplumdan kaçıp münzevi olmaktır ki bu da ürkütücü bir seçimdir. Ve ona bağlı bir başka fikir: Karakter denilen şey, en yüce doğruluk duygumuzu izlemekten, ideallere de, işleyip işlemeyeceklerini bilmeksizin güvenmekten gelir.
Dünyadaki serüvenimizin bir zor yanı, ölü sistemlerin üzerine çıkabilmektir... savaşların, dinlerin, ulusların , yıkımların... bütün bunların bir parçası olmayı reddetmek, onun yerine, olabileceğimiz en yüce benliği ifade etmektir."
"Ne kadar nitelikli ve hak eder olursak olalım, daha iyi bir hayata ancak bunu kendimiz için düşleyebildiğimiz ve kendimize ona sahip olma izni verdiğimiz zaman ulaşırız."
"Kendinizi hiç dünyayla bir, evrenle bir, yani her şeyle bir hissedip de içinizi dayanılamayacak bir sevgi kapladı mı?” Gözleri Leslie'den bana döndü. "Odur gerçek. Doğru odur. Ondan ne çıkardığımız bize kalmıştır.
"Demek biz burada turist gibiyiz," dedim. "Manzarayı biz kurmuyoruz, yalnızca hangi tarafını görmek istediğimizi seçiyoruz!"
"Bu da olaya bakışın güzel bir yolu," dedi.