kitapta beni en en en çok sıkan şey kadın karakterin iç bayan monologlarıydı. inanılmaz derecede sıkıcıydı ve yazar diğer kitaplarında da sanırım aynı şeyi yapıyormuş.
barış için iki farklı türün evlenmesi, bunların birbirinin mate'i olması durumu ve kadın karakterin gerçekten zihinsel bir sorunu varmış gibi gözünün önündeki şeyi anlamaması bir yere kadar benim için katlanılabilirdi ta ki knot olayı devreye girene kadar. okuyana kadar böyle bir şeyin olduğunu bile bilmiyordum.
ikili arasındaki çekim eh işteydi. aslında kitaptaki olaylar hem çok tahmin edilebilir hem çok yavaştı. ne hissedeceğimi de pek bilemiyorum
Yazarı çok severim.Zeka ile aşkın birleştiği kitapları yazmasına bayılıyorum ama bu kitabı sevemedim.Bence kendi tarzının dışına çıkması başarılı olmamış.Elimde süründü diyebilirim.Bu kitabı tavsiye etmemekle birlikte diğer bütün kitaplarını tavsiye ederim.Yazarın hatrına 5 puan verdim ama bence ederi 3-4 idi.Umarım bu tek ve son yazdığı fantastik olur
Bayıldım? Asla bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim. Elimden bırakamadım, aşırı derecede bana hitap eden bir kitaptı.. Her bölümün başındaki notlara ölüp bittim. Gerçekten harikaydı..
3 günde bitti. son kitap okumamda kitap elimde çürüyecekken ilaç gibi geldi. akıcı, komik ve doyurucuydu. kafamı takacağım boşlukları yoktu ya da fazlaca anlatılmış fazlaca uzatılmış fikirler. çerezlik ama çerezlik dediğim kitaplardan da güzeldi. bayadır twilight ve dracula ve tuhaf ve toksik olmayan vampirli kitap okumak istiyordum. tam istediğim vampirliliği alamamış olsam da yine de 10/10
Yani bilemiyorum ne söyliyeceğimi, bu kitap neden bu kadar övüldü idk. Kötü bi kitap değil kesinlikle ama türü kategorisi ne asla anlamadım, yazar kendi klasik türünün içine vampirleri kurtadamları katmış ama bi şeyler kesinlikle eksik kalmış. Rom-com daha ağır basıyo kitapta bilmiyorum ben daha fantastik bi şeyler beklediğim için sevemedim galiba. Lowela Miserynin arasındaki çekim de çok yüzeyseldi etkilemedi beni. Bir de bence sevmememin en büyük nedeni sesli kitap olarak dinlememdi, seslendiren kadının sesi Misery sanki 40lı yaşlarındaymış gibi hissettirdi bana, Loweun konuştuğu kısımlarda sesini değiştirmesi falan ayar etti beni Lowedan etkilenemediö bi türlü bu yüzden. Audible give my credit back:@