Dark Verse Serisi 4

Cellat

RuNyx

Puan

7.610 üzerinden
242 kişi
Cellat
5/10
·336 syf.··
2024 100. kitabı
·
31 saatte okudu
·
Okunma: 04 Aralık 2024 16:13
Herkese Merhaba, Dark verse serisinin 4. Kitabıda bittirdik. Resmen aşırı boş bir kitaptı. İlk 3 kitap ile bu kitabı aynı yazar yazmış olamaz. Şok etti beni gerçekten. Asla beğenmedim. Kitaba konusunuda cok beğenememiştim zaten de yine bir şeyler olur dedim. Assalak bir kız ile kas yığınında başka bir şey olmayan bir adamın hikayesini okuyoruz. 350 sayfanın 300 resmen boş yazılmış, kağıt israfıydı resmen. Kız karakter bir gün nişanlısı bir clupte basar başkası ile , gittiği yerde yasak dövüşlerin yapıldı yer, orda bir anda bizim adamı görür ve bir aydınlama yaşar. Hayatı boyunca aşık olduğu adamı görür ve hayatını ona adamaya karar verir. O kadar saçma ki yazarken bile ben ne okudum böyle dıyorum. Kız şimdi hayatı boyunca bir anda ortadan kaybolan büyük aşkını arasa tamam diyeceğim, öyle bir şeyde yok, asla yok kendi hayatına bakmış kız bir anda görünce adamı elde etmeye karar verdi... okudupum en salak karakterlerden biri olabilir. İşte adama evlenme teklıfı etti bir anda filan... adama gelirsekte zaten bir cacık olacağını düşünmemiştim olmadıda zaten, dikkatimi çeken bir karakter olmadı. Oda meğerse hafıza kaybetmiş hatırlamıyor kızı işte ama daha 1 gün gördüğü kızla evlenmeye karar veriyor, araştırma filan yok , dikkati çekti diye... işte kız tekrardan kendine aşık etmeye çalışır, gurursuz hareketler filan işte böyle bomboş 300 sayfa okudu. Smut sahneleri aşırı kötü yazılmıştı, hiç beğenmedim. Son 50 sayfa beni şok etmedi desem yalan olur. Ondan 5 puan verdim yoksa 4 puan verecektim. Gelecek kitapta şerefsiz gölge adamın kitabı.... onada baya saydırcam gibi geliyor cıksın bakalım nasıl...
Dark romance
CellatRuNyx · Martı Yayınları · 2024467 okunma
Dev gibi olsan da bir Tristan değilsin...
8/10
·336 syf.·
2024 128. kitabı
Herkese selam. Kitabı okumaya başladığımda bir kal geldi bana yalan yok. Nerede Tristan'ım, nerede Dante'm, ben doğru seride miyim dedim. Doğru serideymişim dsjdjj, benim bu okuduğum kitapları unutma hızımla THY bile yarışamaz. Bu kitap Dante'nin üvey erkek kardeşi Alpha'nın kitabıymış. Okudukça hatırladım, taşları yerine oturttum. Bu arada serideki favori kitabım ve karakterim değil ama sorularıma sorular eklediği için ben bu seriyi net bitireceğim kafaya koydum. Ben hâlâ Tristan'cıyım bu arada, ilkler unutulmuyor şekerim. Yazarımızın belli bir trope'u var o da "yaralı erkekler"...en sevdiğiimmm. Üzerine başka tropelar da koyuyor ama ana temamız bu. O yüzden de benden hep geçer not alacak. Benim de bi bu var napayım djdjdj. Bu arada kitapta en sevdiğim bölümlerden biri eski karakterlerimizin bir araya gelerek Birlik ve Gölge Adam'ın peşine düşmeleri idi. Çok özlemişim onları. :( Haydi kitabın konusuna geçelim; Alpha Villanova...hem fiziken hem de ruhen çok yaralı bir adam...daha doğrusu dev adam. Yazar özellikle bunun üstüne basmış, bir ara anladık tamam büyük diyorsun dedim fjfjd. Neyse sinirim bozuldu. Alpha kendine şöyle ulvi bir görev edinmiş, (annesinin geçmiş yaşantısından dolayı), şehirdeki kadınları, çocukları ve daha az şanslı olan özellikle bu hayattan vazgeçemeyen seks işçilerini korumak. Bunun için bir şirketi bile var. Şirketinin ise mali desteğinin büyük bir kısmını yüksek meblağlı kafes dövüşlerinden, dövüşerek elde ediyor. Biraz da kızımızı tanıyalım; ismi Zephyr. (evet yazar çok aramış bu ismi sordum.) Zep, orta halli bir aileden geliyor. Alpha'nın işlettiği yardım kuruluşlarından birinde gönüllü kuaför olarak çalışıyor. Bir gün iki senedir birlikte ve pek de istemese de büyükannesinin mirası sebebiyle evlenmek zorunda olduğu Alec'i dövüş kulübünün
1000Kitap
CellatRuNyx · Martı Yayınları · 2024467 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9/10
·336 syf.··
2025 1. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2025 00:00
Alpha ve Zee benim serideki ikinci favori çiftim oldular kesinlikle. Girişimden de anlaşıldığı üzere kitaba ben bayıldım..özellikle ikilinin tanışması beni benden aldı Zee senin yüreğin ne kadar güzel ya..bunun yanında istediğini bilip onun arkasından koşması on numara beş yıldızdı benim açımdan. Seri artık sona doğru geldiğinden düğümler teker teker çözülmeye başladı ama en büyük sorun Tristianın kardeşine ne oldu ve Gölge Adamda kim yahu soruları yine cevapsız kaldı maalesef Bunun yanı sıra olay örgüsünde ki ufak tefek gerçeklikten uzak basit çözümler vardı yine ama ben karekterlere çok bağlanıp sevdiğim için uzun aradan sonra şahane keyifli bir okuma oldu benim açımdan..yeni kitabı sabırsızlıkla bekliyorum ve türü sevenlere kesinlikle tavsiyedir diyorum
1000Kitap
CellatRuNyx · Martı Yayınları · 2024467 okunma
5/10
·336 syf.·
2025 76. kitabı
Cellat Herkese selam. Dark Verse serisinin 4. kitabıyla geldim. Seride en az sevdiğim kitaptı. Doğru düzgün bir konusu yoktu. Zephyr’i sevgilisinin onu aldattığından şüphelendiği için bir bara gidiyor orada aldatıldığını öğreniyor tam çıkarken küçükken aşık olduğu Alpha'yı görüyor ama Alpha onu hatırlamıyor tabii hafıza gitmiş. Neyse işte bir anda evlenmeye karar veriyorlar????? Zephyr’i seninle ilgili bir sır biliyorum evlenirsek söylerim diyor Alpha da hiç sorgulamadan kabul ediyor falan. Yani tamam önceden tanışma duruma var ama bu kadar da adamın üstüne atlama meraklısı olamazsın kızım ya az kendine saygın olsun. Biraz sevelim diye yazar iki hayır işi yapıyor diye yazmış ama yok karakter sorunlu. Alpha'yı da sevmedim açıkçası. Nerede Tristian nerede Dante nerede Alpha. Muhtemelen son kitabı da sevmeyeceğim hatta bundan daha fazla eleştireceğim kesin. AYRICA DANTE NASIL KIKIRDAYABILIR YA. O sahnede baka kaldım resmen yazar yazdığı karakteri mi unuttu yoksa evlenip aşık olunca farklı biri mi oldu ??? Neyse dediğim gibi aşırı kötü bir kitaptı seriye başlayacaksaniz bile ilk 3 kitabı okuyun bırakın gerçekten gerek yok devamına.
1000Kitap
CellatRuNyx · Martı Yayınları · 2024467 okunma
4/10
·336 syf.··
2024 114. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 30 Kasım 2024 11:59
Helloo Nasılsınız bakalım? Nasıl gidiyor hayat? Her zaman olduğu gibi yine yeniden kitaplara sığındık mı? Beni sorarsanız ben tamamen kitaplara kucak açmış durumdayım. Bundan da çokça memnunum. İşte tek sorunum maşallah dediğimin hayal kırıklığı olması onuda halledeceğizz inşallah Kitabın konusuna hiç girmeyeceğim zira o kadar gereksiz ve baştan sona kadar öyle sevimsiz iki karakter okudum ki, onları ve saçma hallerinin yazıp enerjimi düşürmek istemiyorum. Kitabı bitirmeme neden olan tek şey canımmm Dante, Tristan ve hanımlarının kitapta olmuş olması. Düşünün o hanımları bile bu kitapta gördüğüme sevindim. Çünkü denize düşen yılana sarılır, çünkü beterin beteriyle bu kitapla karşılaştık. Çünkü onlar kötünün iyisi.. Seriyi iyi kötü çirkin bir şekil seviyor ve okuyorum, çıkacak sonraki kitapla seriye devam edeceğim. Kendimize işkence etmek adettendir.. Bu serinin (nazar boncuğu) olsun. Yırtıcı Azrail İmparator (kalp ben) Cellat İlk üç kitap alın OKUYUN ve OKUTUN Bu kitabı ise sadece serinin selameti açısından alınır okunur ama sevilme ihtimali bence yok. Yinede tabi siz bilirsiniz.. Karar sizin, o zaman KitapRüyasından Sevgilerle
Kitap Yorumu
CellatRuNyx · Martı Yayınları · 2024467 okunma