Gilded ve Cursed olarak iki kitaplık bir seriyi bitirmiş oldum. İlk kitap Gilded'i okurken yarısından sonra sevmiştim kitabı, olaylar yarısından sonra başlamıştı. Özellikle sonu öyle heyecanlıydı ki Cursed için çok meraklanmıştım.
Hareketli bölümler, olaylar bu kitapta baştan sona devam etti. Okurken o büyülü, fantastik havayı hissediyorsunuz. Yazar ile bu seride tanıştım, kalemini de çok sevdim.
Tür ile ilgilenenlerin okumasını öneririm :)
Bir eleştirim olacak ama spoiler sayılabilir o yüzden yorumumun sonuna saklıyorum :))
Kitabın sonunda Gild çok pasif kalmıştı. Ben daha farklı, heyecanlı ve Gild'in ön planda olduğu bir son okumak isterdim.