“İnsan bu dünyada otuz yıl yaşamışsa eğer ve benim gibi hep yalnız başına savaşmak zorunda kalmışsa, o zaman beklenmeyen olaylara karşı bağışıklık kazanıyor ve bunlar yüzünden çok sarsılmıyor ..”
Oysa ne olursa olsun , dikkat çekmemeye çalışmalı ! Ne kadar aykırı gelirse gelsin , sakin olmalı ! Bu büyük yargı organizmasının bir ölçüde hep sallantıda kaldığını , insanın , kendi kendine bir şeyler yaptığı takdirde bindiği dalı kesip düşebileceğini , buna karşılık büyük organizmanın duyduğu küçük rahatsızlığı kolaylıkla bir başka noktada - her şey birbiriyle bağlantılı olduğuna göre - giderebileceğini ve böylece değişmeden kalabileceğini , belki de , daha büyük bir olasılıkla , daha bir bütünleşebileceğini , dikkat kesileceğini , daha katı ve kötücül bir tutum alabileceğini görmeye çalışmalı..