.
.
O kadar mağruruz ki herkesin, hatta biz dünyadan geçip gittikten sonra geleceklerin bile bizden haberdar olmasını isteriz ve o kadar kibirliyiz ki etrafımızdaki beş altı kişinin takdiri bizi hoş tutup tatmin etmeye yeter.
.
.
Eğer bir kimse Tanrı’nın varlığına inanıyorsa ve eğer Tanrı varsa bundan sonsuz kazançlı çıkacaktır ve çok az kaybı olacaktır.
Eğer bir kimse Tanrı’nın varlığına inanmıyorsa ve eğer Tanrı varsa bundan da sonsuz zararlı çıkacaktır ve çok az kazancı olacaktır.
Sonsuz kazançlı ve çok az kayıplı olmak sonsuz zararlı ve az kazançlı olmaktan iyidir.
Bu sebeple;
Tanrı’ya inanmak Tanrı’ya inanmamaktan daha iyidir. Eğer bir yol diğer yoldan daha iyiyse, iyi olan yolu seçmek daha akılcıdır.Bu sebeple;
Tanrı’ya inanmak Tanrı’ya inanmamaktan daha akılcıdır.