Puan

8.310 üzerinden
179 kişi
7/10
·216 syf.··
2021 22. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2021 23:21
Kitap ilk başlarda sıkıcı gidiyordu ama sonradan hiç bitsin istemedim. Kendi hayatımdan izler bulduğum kitapları hep sevmişimdir. Zeynebin yaşadıkları beni çok etkiledi. Yaptığı hatalarda boğulması, kendine yabancılaşması, kendini çıkmazda hissetmesi, kendiyle mücadele etmesi beni çok üzdü. Sonradan nefsiyle mücadelesi kendini gömüldüğü karanlıktan aydınlığa çıkarması ,sürekli nefsiyle konuşması beni çok duygulandırdı. Herkesin kendinden birşeyler bulacağını, kendini sorgulayacağını, dersler çıkaracağını düşünüyorum.
ElfidaOnur Kaplan · Hayy Kitap · 2022682 okunma
9/10
·216 syf.··
2021 25. kitabı
Çok ama çok kıymetli bir kitap.. Dili yalın fakat anlamları fazlaca derin. Özeleştiri tadında yazılmış olması size kendinizi yargılanmıs gibi hissettirmiyor fakat aynı zamanda da sizi nefsinizle yüzleştirip yakanızı bırakmıyor. Günümüz koşullarında çoğu es geçtiğimiz gerçekle yüzleştiriyor insanı bunu yaparken de nasıl oldugunu anlamadıgım bir sekilde içinizi de ısıtabilen pamuk gibi bir kitap.. Yazara gerek üslubunun sıcaklığı ve samimiyeti gerekse bu konuları dert edinmesinden dolayı cok teşekkür etmek istiyorum. Bu kitabı ciltletip hafıza kütüphanemin en güncel raflarına koymak istiyorum. Özellikle üniversite çağındaki gençlerimizin mutlaka okumasını tavsiye ederim.
Din
ElfidaOnur Kaplan · Hayy Kitap · 2022682 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2021 12:31
Akıcı bir kitap, okunması gereken kitaplar içerisinde yer alıyor. Kitap bittikten sonra iç huzur hissedeceksiniz. Kendinize dersler çıkaracaksınız. Kendinize bir çay alın ve kitabı okumaya başlayın
1000Kitap
ElfidaOnur Kaplan · Hayy Kitap · 2022682 okunma
Puan vermedi·216 syf.··
2022 3. kitabı
Açıkçası tavsiye edeceğim bir kitap değil. Beklentilerimin altında bir kitap. Biraz hüsrana uğradım... Kitabın kapağı ilgimi çekti. Ve yayın evi (hayykitap) içeriği kötü bir kitap basmaz diye düşünerekten aldım. Ama maalesef... *** Bediüzzaman ın yazım tarzı kesinlikle menfi kötü olan şeylerden kalp ve ruh yara almasın diye bahsetmez. Fakat ne yazık ki onur kaplan kitabında bir o kadar da menfi kötü olan şeyler den bahsetmiş, yani okurken bir o kadar da kalp ve ruhunuz yara alıyor... Naçizane düşüncem bu şeklide... "Bâtılı tasvir, sâfi zihinleri idlâldir." Bediüzzaman said nursi *** Onur kaplan kitaplarında Risale-i nur dan alıntılara yer vermiş fakat menfi şeyleri cok tasvir etmiş. Hakiki bir nur talebesi tarzında olmadığını düşünüyorum...
ElfidaOnur Kaplan · Hayy Kitap · 2022682 okunma
Puan vermedi
Risale-i Nur mesleği ile alakaları olmayan ve Risale-i Nur gibi İman hakikatlerini anlatan bir eseri Şahsi Menfaatleri uğruna Risale-i Nur’u kullanan bu kişilerin kitaplarını Okumayın ve Okutmayın.
1000Kitap
ElfidaOnur Kaplan · Hayy Kitap · 2022682 okunma