İsminden dolayı nedensizce okumak istemedim ama bir anlık cesaretle okuma kararı aldım ve güzel bir kitaptı. Çok şahane diyemiyeceğim ama biraz komik biraz saçma bir kitaptı. Asi, dedesinin kararıyla onun istediği bölümü okur ve okulu bitirince memleketine döner. Dedesinin kuralları ile yaşayan aile, Asi ve kuzeninin bir hatası yüzünden evlendirilme kararı alırlar. Asi'nin gönlü başkasındayken dedesinin zoruyla evlenir. Doktor Bey'e ise aşkını itiraf eder. Aşk yaşamaya başlayan ikili daha sonra ayrılır ama sonunda herşeyin ortaya çıkmasıyla kavuşurlar. Aslında kurgusu güzel ama benim saçma bulduğum kısım Asi'nin doktora yaptıkları. Allah aşkına kaç yaşına gelmiş kızın bir adama tükürmesi saçmalık değil mi ? Bu konu dışında kurguyu beğendim. Tavsiye edebilirim.
Çok eğlenceli bir kitaptı okumanızı tavsiye ederim çerezlik bir kaç gün de bitirebileceginiz bir kitap. Eğer küfürden hoşlanmıyorsanız pek hoşunuza gitmeyebilir
Öncelikle bir kitaba vasat demek haddim değil ancak yazar gerçkten sıktı çünkü inanılmaz gereksiz ve argo bir dil kullanılmış kitabın 164. Sayfanda bıraktım çünkü olay yok küfür hakaret laf sokma okuyorsunuz. Hakaret nasil edilir , laf nasıl sokulur öğrenmek isterseniz buyrun okuyun ...
Çok yorumluk birseyde yok sonunuda merak etmiyorum. 29.50 lik bir kitabi 7.90 a alabilmemiz mümkün ise eminim artik vasatt okumayın zaman kaybı
Elya Şeytanı kitabı satılık
Yıpranma yok, ciltli
Fiyat için yorum ya da mesaj atarak ulaşabilirsiniz.
Sattığım diğer kitapları da profilime ekliyorum, göz atabilirsiniz.