"Çok az bir şey görmüş iken çok şey gördüğünü düşünen ve bu 'az' olanla da 'çok' hakkında yargıya varan ve böylesine bir yargıyı da bilirkişi düzeyinde gören kişi ne kadar şaşkın ve aptaldır!"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her toplantının sonundaki duası şu idi: "Allahım! İyi olanı işitmemizi ve görmemizi sağla! Allah'ın merhameti üzerimize olsun ve hep onun İçinde kalalım! Kalplerimizi hep doğruluk üzerinde yoğunlaştırsın ve kendi kendimize yaptıklarımız da hep O'nun sevdiği ve O'nu hoşnut eden şeyler olsun!"
Sayfa 99 - Ebu Abdullah Muhammed bin Kasım Hz. nin duası.·Kitabı okudu