Aramıyorum mutluluğumu yine de uyuşuklukta: Ürpermek, insanlığın en iyi yanı; Bastırsa da dünya istediği kadar bu hissi, Büyülenince ancak, hissedersin olağanüstü şeyleri.
Sayfa 315 - FAUST·Kitabı okuyor
İnsan
Ve kendimize de dahil, herkese yabancıyız.
Sayfa 343·Kitabı okudu
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Demek ki insan sevgilisini aradığı yerde, Canavarları bile hoş karşılıyor.
Eğleneyim nerede ve nasıl olsa, İçki hep yanımda: Bırakın kalayım sızdığım yerde! Duramıyorum çünkü artık ayakta.
Sayfa 273 - SARHOŞ·Kitabı okuyor
Alıntı
Yazı özleyenlere..
Yaz geleceğini duyurduğunda, Gül tomurcukları alevlendiğinde, Kim kaçırmak ister böyle bir mutluluğu?
Sayfa 246·Kitabı okudu
Siz hep oturadurun! Öylece karıştıradurun! Başkalarının ziyafetleri ile etli ekmek yapın Ve üfleyin kül birikintilerini Elde etmek için kıytırık alevleri! Hayrete düşürmekse çocukları ve maymunları derdiniz Budur almak istediğimiz keyif dersiniz- Ama yürekten yüreğe bir pencereyi Ancak yüreğinizle açabilirsiniz.
Sayfa 72 - Faust·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular