Aramıyorum mutluluğumu yine de uyuşuklukta: Ürpermek, insanlığın en iyi yanı; Bastırsa da dünya istediği kadar bu hissi, Büyülenince ancak, hissedersin olağanüstü şeyleri.
Sayfa 315 - FAUST·Kitabı okuyor
İnsan
Ve kendimize de dahil, herkese yabancıyız.
Sayfa 343·Kitabı okudu
1000k
Reklam
Demek ki insan sevgilisini aradığı yerde, Canavarları bile hoş karşılıyor.
Eğleneyim nerede ve nasıl olsa, İçki hep yanımda: Bırakın kalayım sızdığım yerde! Duramıyorum çünkü artık ayakta.
Sayfa 273 - SARHOŞ·Kitabı okuyor
Alıntı
Şarkı söylemek, başka şarkılar da gelsin diye peşi sıra.
Kaçıyor ve gidiyor güneş, gün bitti, Koşuyor öteye ve yeni bir yaşam başlatıyor. Kanatlarım yok ki yükseleyim, Hep güneşin ardından gideyim!
Sayfa 63·Kitabı okuyor
Şiir
Reklam
Reklam