` Sevinçte acı , acıda sevinç hep olacak . `
Sayfa 121 - Oscar
Edebiyat
` Niye kimse gülmüyor ? Bırakın surat asmayı ! `
Sayfa 80 - Oscar
Edebiyat
Reklam
` Bana kim yol gösterecek ? Nelerden sakınmalıyım ? Boyun eğmeli miyim bu itkiye ? Ah ! Kederlerimiz gibi eylemlerimiz de . Engelliyor elimizdeki yaşamın gidişini . `
Sayfa 28 - Oscar
Edebiyat
"Bu yanılgı denizinden, Çıkabileceğini umut edene ne mutlu! Tam da bilmediklerin gerekli olur. Ve bildiklerin işe yaramaz. Ama bu güzel saatin varlığını, Üzüntülerle tüketmeyelim! "
Edebiyat
` Eyvah , Delirmek üzereyim . `
Sayfa 99 - Oscar
Edebiyat
Reklam
Reklam