`
Bana kim yol gösterecek ?
Nelerden sakınmalıyım ?
Boyun eğmeli miyim bu itkiye ?
Ah ! Kederlerimiz gibi eylemlerimiz de .
Engelliyor elimizdeki yaşamın gidişini .
`
"Bu yanılgı denizinden,
Çıkabileceğini umut edene ne mutlu!
Tam da bilmediklerin gerekli olur.
Ve bildiklerin işe yaramaz.
Ama bu güzel saatin varlığını,
Üzüntülerle tüketmeyelim! "