Küçük çocukların anlayacağı bir kitap değil. Çok şiirsel, kelimeler süslü ve aşırı soyut. Geceye GECE gündüze de GÜN adını verip hikayeyi kurgulamış yazar. Misal ''GÜN'ün uykusu geldi.'' , ''GÜN'ün gözleri kapanıyor.'' , ''GECE yaramaz bir çocuk ele avuca sığmıyor.'' şeklinde. Devrik cümleler çok fazla. Gerçekten çok çok kitap okumuş level atlamış çocuklara göre bir kitap bence.