Günceler

Franz Kafka
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
Alıntı
“Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
"Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?"
Odamın içi karanlık bir kuyuya benziyor ama sana yazmak karanlık bir gecede güneşi kuyuya doldurmak gibi yalnızlığımı kapatıyor.
Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?