Günceler

Franz Kafka
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
Alıntı
“Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
"Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?"
Odamın içi karanlık bir kuyuya benziyor ama sana yazmak karanlık bir gecede güneşi kuyuya doldurmak gibi yalnızlığımı kapatıyor.
Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?