Günceler

Franz Kafka
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
Alıntı
“Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
"Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?"
Odamın içi karanlık bir kuyuya benziyor ama sana yazmak karanlık bir gecede güneşi kuyuya doldurmak gibi yalnızlığımı kapatıyor.
Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?