İnsan en çok neye aşık olur sizce?
Sana aşık olmamın en büyük nedeni bu. Dünyayı herkesten farklı görmen.
Alıntı
Sizce aşık olmak için en büyük neden ne?
“Sana aşık olmamın en büyük nedeni bu. Dünyayı herkesten farklı görmen…”
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Biliyor musun, sana âşık olmamın en büyük nedeni bu. Dünyayı herkesten farklı görmen."
Sayfa 108 - Domingo Yayınevi·Kitabı okudu
Alıntı
Evladın kızı erkeği olmaz. Hayırlısı olur.
"Babam," diyerek hüzünle gülümsüyor kocası, "erkek istiyor." "Biliyorum." "Ama benim umurumda değil. İster erkek ister kız olsun. Benim için hepsi bir."
Sayfa 170 - Domingo, 11. Baskı, Şubat 2026.·Kitabı okudu
Alıntı