Tanrı daima bizi düşünür, hakkımızda ne iyidir, ne değildir bilir. Bizde bundan habersiziz. İyi olmayan bir şeyi istersek vermez. Bütün kalbimizle dua etmeye devam edersek dualarımız gerçekleşir.
-Evet Clara yalnız unutmamamız gereken bir nokta var.Nimetlerini unutmadığımızı belirtmek için her gün Tanrı'ya dua etmeliyiz.Ancak dileklerimiz yerine gelmezse, Tanrının bizi unuttuğunu sanmamalıyız.Asla duayı bırakmamalıyız.Öyleyse şöyle demeliyiz:"Ulu Tanrım,bizim iyiliğimizi istediğini biliyorum. Er geç yardımcı olacağını, işleri yerine koyacağına inanıyorum."