-Çiçekler ne güzel!Kalkıp toplayabilseydim keşke!
Sayfa 187·Kitabı okudu
Tanrı daima bizi düşünür, hakkımızda ne iyidir, ne değildir bilir. Bizde bundan habersiziz. İyi olmayan bir şeyi istersek vermez. Bütün kalbimizle dua etmeye devam edersek dualarımız gerçekleşir.
Sayfa 110·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ancak kötülük edip bunun ortaya çıkmayacağını sanan daima yanılır.
Sayfa 215·Kitabı okudu
-Evet Clara yalnız unutmamamız gereken bir nokta var.Nimetlerini unutmadığımızı belirtmek için her gün Tanrı'ya dua etmeliyiz.Ancak dileklerimiz yerine gelmezse, Tanrının bizi unuttuğunu sanmamalıyız.Asla duayı bırakmamalıyız.Öyleyse şöyle demeliyiz:"Ulu Tanrım,bizim iyiliğimizi istediğini biliyorum. Er geç yardımcı olacağını, işleri yerine koyacağına inanıyorum."
Sayfa 206·Kitabı okudu
Tanrı kötülüğü iyiliğe çevirip insanları koruyabilir.Fenalık yapana döner yani eden bulur.
Sayfa 216·Kitabı okudu
Tanrı her şeyi görür ve işitir.
Sayfa 215·Kitabı okudu