Puan

8.610 üzerinden
127 kişi
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2020 30. kitabı
İlk defa bir deneme türünde bir kitap okudum ve cidden bayıldım normalde pek bu tür kitapları sevmem diye düşünüyordum fakat bu kitap tüm ön yargılarımı yıktı. Cidden harika bir kitap olmuş bu kitabı bana doğum günü hediyesi olarak alan arkadaşım iyi ki almış ve benim, deneme türü ile ve bu harika kitap ile tanışmama vesile oldu <3 Kitabın içeriğine gelecek olursak yazar kendi hayat tecrübelerinden ve yaşanmışlıklarından yola çıkarak her insanın her gün yaşadığı veya ömrü boyunca illa yaşayacağı konuları, durumları ve söylemek isteyip de söyleyemediklerimizi, hayatımızdan çıkarmak isteyip de çıkaramadığımız insanlar hakkında ve mutlu bir hayat sürebilmek için ne yapmamız gerektiğini öyle güzel dile getirmiş ki okuduğum her satırda kendi düşüncelerimden parçalar buldum. Ve en önemlisi bazı görmezden geldiğimiz gerçekleri hiç çekinmeden yüzümüze vuruyor yazar ve iyi ki de vuruyor. Okurken her görmezden geldiğim gerçeklerin farkına varıp ' Yazar haklı o yapabiliyorsa ben neden yapamayım ki neden kendime engel olup bazı şeyleri görmezlikten gelip susuyorum ve mutsuzluğuma neden oluyorum ki!'' dedim. Bu kitap bana çok şey kattı diyebilirim en önemlisi bazı gerçekleri görmemi sağladı. Hür olmak istiyorsanız, mutlu olmak istiyorsanız, kendini bilmenin ve kendine değer verip sevmenin o eşsiz hissini ve huzurunu hissetmek istiyorsanız bu kitabı okuyun derim.
İnceleme
HürEzgi Durmuş · Flora Kitap · 2020306 okunma
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2020 18. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2020 03:50
Ezgi'yi Arka Kapak dergisinden beri severek takip ediyorum.. Harika bir kalemi var. Cümlelerinin çoğu kulaklara kitap olabilecek nitelikte.. Dergide olsun, kitaplarında olsun her yazısında mutlaka altını çizip aklımda tutmak istediğim cümleler olmuştur. İşte Ezgi'nin  son kitabı baştan sona kulaklara küpe olabilecek nitelikte. Tam bir başucu kitabı sabahları bir doz alıp günlük keşmekeşe öyle başlamalık bir kitap. Kitabı okurken postitlerim bitti o kadar söyleyeyim..  Kitapta bazen eski dergilerden ya da eski kitaplarından bölümler var. Bazı satırlar okurken çok tanıdık geldi. Aynı satırları tekrar hatırlamak garip bir mutluluk veriyor insana. Eski bi tanıdığa rastlama gibi bir şey bu sanırım... Pek çoğumuzun söyleyemediklerini söylemiş Matmazel.. Kafa diyor ya hani "Eğer okuduğumuz bir kitap bizi kafamıza vurulan bir darbe gibi sarsmıyorsa, niye okumaya zahmet edelim ki?" İşte Matmazel kitabıyla sizi sarsmaya niyetli.. Dilerim okuru bol olur. Milletçe sarsılmaya ihtiyacımız olan şu günlerde ilaç gibi geldin Matmazel️
HürEzgi Durmuş · Flora Kitap · 2020306 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
10/10
·208 syf.·
2020 10. kitabı
İnsanın kendisini sevmesi,mutlu olabilmesi için yaşam kalitesini nasıl arttırabileceğine dair, yazarında kendi hayatından örnekler vererek aktarmaya çalışmış.Okuduğunuz da inanın kendi içinizden düşündüğünüz ya da yaşadığınız durumları satırlarda okuyorsunuz. 'Kendime bir şeyler katmak istiyorum,bunun için bir kitap arıyorum' diyorsanız o zaman bu kitabı hemen edinmelisin...
HürEzgi Durmuş · Flora Kitap · 2020306 okunma
Puan vermedi·208 syf.··
2020 8. kitabı
Hiçbir yere, hiçbir mekana, hiçbir gruba, hiçbir tanıma ait değilim. Kimsenin beklentisi ya da hayal kırıklığı değilim. Kitap bu cümle etrafında şekilleniyor. Can buluyor. Yer yer tokat gibi çarpan söylemleriyle tadı ağızda kalan bir deneme olmuş.
HürEzgi Durmuş · Flora Kitap · 2020306 okunma
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Kitaba aşık oldum! Aşık! Elimden düşürmüyorum. Doğrusunu bildiğimiz ama uygulamadığımız bir çok şeyden bahsedilmiş. Her satırda yazarla aynı fikirde olduğumu anladım. Bazı şeylerin farkında olmamı sağladı. Kitap da kendimi buldum diyebilirim. Bu kitap bana çok şey kattı ve hayatımda bir çok şeyi değiştireceğine eminim. Alıntılardan da anlaşıldığı üzere her satırı çizmek istiyorum! Her satırı! Alın, aldırın, okuyun!
1000Kitap
HürEzgi Durmuş · Flora Kitap · 2020306 okunma