Insanın acıyı hissedip de nereden kaynaklandığını anlamaması mümkün mü? Kendinden.
Edebiyat
Bir insanla vedalaşırken bedenini görmen gerekmez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- " (…) Hayâllerimizde kendimiz olmanın yüküne yer yok..."
Edebiyat
İnsanlar gerçekten iletişim kurabilse,akıl hastanelerine gerek olmazdı
Sen hep bana her seyimle sahip olmak istiyorsun ... Boguyorsun beni
Sayfa 261·Kitabı okudu
"Muamma..."
- " (…) Acımız dışında her şey bir muammadır..."
Edebiyat