içlerinden bazıları ağlıyordu, bir kör nasıl ağlayabilirse öyle ağlıyordu herhalde, gözyaşları bir çeşmeden akarcasına gözlerinden aşağı süzülüyordu. Şarkı bitti...
José SaramagoKörlük
Ben yaptım siz yapmayın arkadaşlar. Kötü olduğunda değil asla :)
İkisi de ağır psikolojik kitaplar. İçindeki olayları belli bir yerden sonra kafam almadı. Özellikle Körlük kitabı bana çok şey anlattı.
Gerçekten körlük görmemek miydi?...
Bütün geceme değdi.