" Zaten o içimizde öldüremediklerimiz değil midir bizi sevmediklerimizle yaşamaya mahkum eden?"
Edebiyat
Nezaket her daim !..
Görünüşünüz neye benzerse benzesin, nezaket sizi dünyanın en güzel insanı yapar…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizce insan gerçekten isterse kalabilir mi ???
“Bir gün herkes gider, yeter ki gitmeyi kafasına koysun. Ve bir gün herkes kalır, yeter ki kalmayı istesin.”
Alıntı
Yalnızlık tehlikelidir
Yalnızlık tehlikelidir yüzbaşı.. bağımlılık yapar. ne kadar huzur verdiğini görünce herkesten kaçmaya başlarsın, kendinden bile…..
Edebiyat
Aldığımız nefesi bile geri veriyorsak, hiçbir şey bizim değil!
“İnsanlar çoğu zaman ne istediklerini bilmiyor, bildiklerinde de doğru düzgün istemiyorlar. Basit düşünmek ve basit ifade etmekten neden kaçındıklarını bilmiyorum. Arzu ettiklerini elde etmenin en basit yolu, ona açıkça istemekken, gereksiz ve dolaylı yollarla zaman kaybediyor, çoğunlukla da istediklerini alamıyorlar."
1000Kitap