📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''' Bazı evlerin ışıklarının yanıyor olması, bu sessiz gece içinde yalnız olmadığını ona düşündürüyor, o evlerde yaşayan insanlardan bazılarının kim bilir hangi nedenlerle uyuyamadıklarını tahmin etmeye çalışıyordu. Sevişen çiftler olabileceği gibi acı çeken hastalar da olabilirdi pekala.. '''
''' 'Yalnızım,' diye söylendi. 'Beni seven kimse kalmadı.' İşte bir kadının yaptığı en büyük hata buydu belki de. Erkeğine hayatını adamak. O olmadan hayatı anlamsız bulmak... '''
(...) Hayatta kalıp hayatla mücadele etmek gerekir diye düşünmüştü hep. Ama şimdi o da ölüme oldukça yakındı. Demek ki insan gerçekten ölümü düşünecek kadar çaresiz kalabiliyordu.