Çocukça bir kitap evet ama ben beğendim, çok eğlenceli geldi resimli olması benim için güzeli. Çoğu serisini okudum neden bilmiyorum ama güzeldi, tavsiye edermiyim bilmiyorum ama eğlenceli kitap okumayı sevenler okumalı. Cok dicek birşeyde yok gerçi
Bu kitapta ise yaşadığı aşkın onu nasıl maceralara sürüklediğini anlatıyor bence okuyabilen okusun bu kitap beni nasıl maceralaea sürükledi ise sizide öyle sürükleyecektir
Böyle bir kitap hiç olmasa dahada iyi . İçeriği tam bir saçmalık . Değerli Hüseyin hocamın anlattıkları kesinlikle doğruymuş. Bu kitapta:
》Annesi ile babasının öpüşmesini gören çocuk,
》Herkesin görebileceği bir tuvalette ayakta işemek
》Çocuğun bezinin içine pil koyması
》6. Sınıfa giden bir çocuğun sevgili araması
》Terbiyesiz bir dayı
Gibi türlü türlü pislikler var . Buradanda anlaşılabileceği gibi saftirik faydasız bir kitap. Ve çoğu kişi bu kitaba ve serisine baya para harcıyor ayrıca kitabın resimleri yazıdan çok yer kaplıyor. Ben bu kitabı kimseye tavsiye etmem. Gerçekten ömrümüzü bunun gibi kitaplarla harcamak istemiyorsak FARKINDA OLALIM......
Bizim SAFTİRİK Greg'in bile bir kız arkadaşı yokken nasıl oluyor da arkadaşı ÇOCUK gibi davranan Rowley'in kız arkadaşı oluyor? Greg,okul balosu için kendine bir eş bulabilecek mi? tüm seçenekler tek tek tükeniyor acele etmezse tek gidebilir
Bu kitabı çocuklara kesinlikle önermiyorum. İçinde geçen bazı olaylar:
-Annesi ile babasının öpüşmesini gören çocuk,
-Herkesin görebileceği bir tuvalette ayakta işemek
-Çocuğun bezinin içine pil koyması
-6. Sınıfa giden bir çocuğun sevgili araması
-Terbiyesiz bir dayı
ve daha neler...
her zamanki gibi tatlı bir kitaptı ama sonunu beğenemedim, çok çerezlik bir kitap zorlarsanız hemen biter ve ayrıca ilkokul düzeyinde... gülmek isteyenlere tavsiyem
Evet okudum gsjxhajjsj bilmiyorum ama nedense çok eğlenceli bir kitap serisini okumayı planlıyorum resimlerden dolayı sanırım hikaye akıyor gayet iyiydi
Herkese merhaba
Saftirik serisinin 7. kitabıyla karşınızdayım.
Bu kitapta Greg Heffley in bir balo macerasınından önce ve sonrasını yaşadıklarını okuyoruz.
Kitabı 2 şekilde yorumlayacağım.
Öncellikle yetişkin şeklinde kitabı yorumlayım.Kitabı sevdim. Keyifli ve eğlenceliydi. Kafa dağıtmalık kitap. Kitap akıcıydı. Kitabı başlamam bitirmem bir oldu. Kitabın bazı yerlerinde güldüm. Çocukken okuduğum zamanlara geri dönmüş oldum. Kitabın bazı yerlerinde rahatsız oldum.
Şimdi çocuklar için yorumlayacağım.Kitap ilkokula uygun değil ortaokul öğrencisine daha uygun. Ortaokul öğrencisi kitapta gülüp geçebilir. Kafa dağıtmalık. Kitapta yazılar büyük ve her sayfada resimler var çabuk bitirebilir.
Kitapta kötü davranışları özendirecek boyutta, Dediğim gibi bazı davranışlar beni de rahatsız etti. Bazı sahneler çocuk yaşta yaşadığı için travma etkisi olduğunu düşünmekteyim. Söylersem spoiler olma ihtimali var. Ama bazı sahneler travma etkisi yarattığını düşünmekteyim.
Güzeldeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen bile öte bir kitap
Jeff Kinney, online oyun geliştirmeci ve bir The New York Times çok satan yazarıdır. Jeff, Time dergisi tarafından "Dünyanın En Etkili 100 Kişisi"'nden biri seçildi. Aynı zamanda Time dergisinin "En İyi 50 Web Sitesi"'nden biri seçtiği "poptropica.com'un yaratıcısıdır. Çocukluğu Washington, DC'de geçen yazar 1995 yılında New England'a taşındı. Halen güney Massachusettes'te eşi ve iki oğlu ile yaşamaktadır.