Arc of a Scythe #2

Thunderhead

Neal Shusterman

Puan

8.910 üzerinden
293 kişi
9/10
·528 syf.··
2022 25. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 21 Temmuz 2022 19:14
Bu seri neden hala çevrilmedi anlamıyorum... Bilimkurgu okuyanlar sever, okumayanlar sever; genci de, yaşlısı da sever. Konu bakımından değişik, aynı zamanda insanlığın olası bir geleceğini de yansıtıyor. Korkunç ama mantıklı ve olası bir gelecek. İnsanı düşündürüyor. Yani kesinlikle çevrilmeli.
Edebiyat
ThunderheadNeal Shusterman · Simon - Schuster Books for Young Readers · 2019490 okunma
10/10
·528 syf.··
2022 61. kitabı
·
83 günde okudu
·
Okunma: 12 Aralık 2022 08:56
Serinin ikinci kitabı olduğu için spoiler vermeden içerik ile ilgili yorum yapamam. Neal Shusterman’ın hayal gücüne sağlık. Detaylara verdiği önem beni yine benden aldı. Kalemini ve yarattığı evreni başarılı bir şekilde genişletip güzelleştirmiş. Merak unsuru hiç dozunu azalmadan beni son sayfaya kadar getirdi. Hele o final… Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim. Serinin Türkçe’ye neden hala çevrilmediğini ise anlamıyorum.
ThunderheadNeal Shusterman · Simon - Schuster Books for Young Readers · 2019490 okunma
Reklam
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2025 9. kitabı
Ne söylenebilir ki? Bu sonun üzerine ne söylenebilir? Yani bize bu kazığı atmayan, üzmeyen bir sen kalmıştın Neal abim. Sende yaptın yapacağını, kalbimizi ezdin, büzdün elimize verdin. Üçüncü kitabı sırf bu sonu yazdın diye inadına okumak istemiyorum.. ama okuyacağım gene, ne yapak meraktan ölek mi? Evet, şimdi daha resmi bir incelemeye geçersek hıhım.. kendimi toparlayayım. Kitabı okumak için bir tık yanlış zaman seçsem de, kitap o kadar akıcı ve olaylıydı ki asla yarım bırakmama izin vermedi. Sadece gerçekten bir ara dedim ki 'Ama artık bir dur! Daha fazla karakteri ve olayı bu beynim artık kaldıramayacak.' Cidden olaylar silsilesi bir saniye bile durmadı. Yarıda hatta dedim 'İnşallah tüm bunları bir noktada artık toparlar..' 5. kısımda artık her şey aynı noktaya çıkmaya başlamıştı. Bu gerçekleştiği ve kafamda her şey netleştiği için ayrıca bir mutluyum. Kitabı okurken ilk fark ettiğim şey dünyasını, karakterleri özlemiş olmam ve dünyasının içini gerçekten görebilmemdi. Sanki okumuyorum, gözlerimin önünde yaşanıyor her şey. Bu beni her seferinde vay canına dedirtir ve hayranlık uyandırır. Bu yüzden bu yazara bir kere daha hayranlık duydum. Çok güldüğüm yerlerde oldu (örn birinin acemiliğe düşüşü ve surat ifadesinin ani çöküşü ya da grayson'ın traxler ile konuşmaları gibi) çok üzüldüğüm yerler de oldu. Kitabın son kısmını ise cidden elim ağzımda okudum. Duygudan duyguya girdim ve kitabı bitirdiğimde elim hala ağzımdaydı. Yani üçüncü kitabı almaktan başka bir çaremiz yok gibi gözüküyor. Ama şimdiden onunda ilk iki kitapta olduğu gibi 10/10 olacağından şüphem yok. Yazar bana bu güveni aşılıyor. Okuduğum için çok mutluyum ve bir kez daha böyle bir olay örgüsünün bir akıldan çıkışı, o aklın içinde kim bilir neler neler daha olduğunun merakını beraberinde getiriyor.
Fırtına BulutuNeal Shusterman · Juno Kitap · 2024490 okunma
10/10
·448 syf.··
2025 82. kitabı
Vay arkadaş ya!!!! Ne oldu, nasıl oldu, ne ara oldu, niye oldu!!! Vay ki ne vay..... Nealcığım her kitabıyla kendini üç beş seviye daha yukarılara çıkarıp sonunda da arşa ulaşmaya çalışıyor bence. Başarabilirde galiba, olasılığı çok yüksek.:) Bu nasıl bir kafa, nasıl bir komplo teorisi, nasıl bir kurgu ve nasıl bir yaratıcılık. Birde o kadar sakin bir anlatımla anlatılıyor ki kitap, sanırsın herşey süt liman. Bu kadar soft ve basit bir anlatımla bu nefes kesen etkiyi yakalayabilmekte peh peh peh yani. Saygılar önünde şelale Nealcığım, sensin o. Yorumlarda çoğu kişi bazı kayıplara üzüldüğünü belirtmiş. Bende o kayıplardan ötürü hem şok oldum hemde çok üzüldüm ama ben Fırtına Bulutuna da çok üzüldüm ya. Hiç kıyamisu ben ona ya. "Umarım tüm dünyanın ağırlığı taşıyabilmek için Atlas'ın sanal omuzlarına sahibimdir" diyor ya. Ah kınalı yapıncağım benim. Neyse, kitap çok iyiydi, aşırı iyiydi, tabi ki de kitaba delicesine bayıldım. Hiç beklemediğim olaylar, duygular, hüzünler ara da sıra da da sevinçler. Daha da ne olsundu. Bu sondan sonra olaylar nerelere bağlanacak gerçekten hiçbir fikrim yok. O yüzdendir ki hemen okumaya devam ediyorum. Byesss...
Kitap Yorumu
Fırtına BulutuNeal Shusterman · Juno Kitap · 2024490 okunma
9/10
·448 syf.·
2025 37. kitabı
Bu seriyi ve bana hissettirdiklerini çok seviyorum.... İlk kitabın sonunu okuduktan sonra dakikalarca sonuna bakmıştım bu kitapta da bunu yaşadım. O nasıl sondur yaaaaaa??? Juno allahtan çabuk çıkarıyor kitapları da çok beklemeyiz diye düşünüyorum... Kitap çok sakin başladı aslında ama o sakinlik bile bir şeylerin olmasına giden yol olduğunu sonunda anladık... Son 50 sayfayı soluksuz okudum resmen... #265750206 ACİLEN DİZİ FİLM BİR ŞEYLER YAPIN YETKİLİLER!! VE HERKES OKUSUN BU SERİYİ LÜTFENNNN Fırtına Bulutu Neal Shusterman
1000Kitap
Fırtına BulutuNeal Shusterman · Juno Kitap · 2024490 okunma
Reklam
Reklam