Zweig şöyle arada alıp okuyunca müthiş keyif alabileceğiniz birbirinden değerli eserleri var.
İsmi gerçekten çok dikkatimi çekmişti. Aldım hemen bir iki saat içinde okudum.
Rahel Tanrı'yla hesaplaşıyor? Bakalım nasıl hesaplaşma diyerek elime aldım.
Vurguları, üzerinde düşündürdüğü hususlar gerçekten çok güzel.
Az, öz ve derin içeriğe sahip.
Üç hikayeden oluşuyor eser. Biraz Zweig okuyanlar bilir onun anlatımının dışında bir anlatım ama yine güzel ve yine etkileyici.
Genel olarak zaten eserleri incecik ama bu incelikli bir esere günlerce üzerinde düşünülecek konuları nasıl sığdırıyor insanı asıl şaşırtan şey bu. Ve bu şey Stefan Zweig'i Zweig yapan şey.
Sorgulamak gerek, bazen bazı şeyleri tamamen sindirebilmek için konuşmak gerek. Rahel de bu şekilde bir hesaplaşma yaşıyor kendince, sorguluyor...
Okuyun emin olun yine pişman olmayacaksınız.