Doğa

Doğa
@kitap_gibi
“Çok kitap okuma, bir kitabı çok [iyi] oku!” #45295844
Tartışalım
Karşınızdakine okumadığınız bir kitabı -yazarı ve içeriği hakkında bilgi sahibi olmanıza rağmen- ne sıklıkla ne kadar önerirsiniz?
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Düşüncelerimi, yaşayacakları başka bir barınağa yollayabilmenin adıdır dostluk.” Simone Weil
Edebiyat
“İnsanların temel hak ve özgürlüklerini bir teferruat seviyesine düşüren her vatan, millet, dava söylemi örtük bir terörizmdir.” Mücahit Bilici
Felsefe
“Hep böyle yaşamayı isterim. Bu suskunluk, bir köşede yaşamak, ihtiyaçlarını asgariye indirmek ve hissetmek, bu hırpalanmış ruh ancak şimdi kendini onarmaya başladı.” -Persona (1966)- Ingmar Bergman
Edebiyat
“İnanç ve şüphelerimiz, karanlığa karşı sessiz, sessiz bir çığlık.. ve sessizlik, terkedilmişliğimizin en müthiş kanıtı.” -Persona (1966)- Ingmar Bergman
Edebiyat