Bence epey güzeldi, severek okudum. Bir şans verilebilir. Çok yoğun anlamlar yüklemek de anlamsız olarak görmek de uygun olmaz...
Yazarın anlatımı hoşuma gitti mi diye soracak olursanız, güzel ve akıcı olduğunu söyleyebilirim.
11-15 yaş grubuna tavsiye edebilirim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çünkü her başarısızlık, başarının zirvesine götüren yolda, size yeni bir adımdır.
...
Başarısızlıklarından ders almayı bilenler,başarıya,her başarısızlıkta biraz daha yaklaşmış olurlar
Gerçekten çok güzel bir kitap.Seriyi heyecanla okumaya devam!Hep beraber, YAŞASIN ŞU ACAYİP ŞEYLER, YAŞASIN TARIK USLU, YAŞASIN ÖZKAN ÖZE
Şu Acayip KarıncalarÖzkan Öze