Genel olarak kitap güzeldi ama bir kısım sinirimi bozdu:
Benim favori karakterim her zaman ölür bu yüzden Kaede'nin ölmesine şaşırmadım ama ölüm şeklini hiç sevmedim. Marie Lu, sana sesleniyorum keşke Kaede'yi Efsane'de güzel bir şekilde(mesela son sözünü yazarak ağlatabilirdin beni) öldürseydin de Deha'ya kadar bekletip bir anda öldürmeseydin. Ben öldüğünü anlamadan cesedini gördüler. Dediğim gibi kitap güzeldi ve seriyi öneriyorum herkese