kitap beni çok etkiledi. Bittikten sonra bi boşluk hissettim bile denebilir. Gerçekten çok güzeldi, herkesin bir kere şans vermesini tavsiye ediyorumm. Ayrıca Burçak'ın şarkı seçimleri cidden baya güzelmiş. Listeme onun sevdiklerini de ekledim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabi beğendim. Hemde çok severek okudum, çok akıcıydı. Ama sonunun biraz eksik kaldığını düşünüyorum. Sonu ile alakalı aklımda hala soru işaretleri var. Ama buna rağmen bayıldığım bir kitap oldu. Yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım. Ve Sonunda İkisi de ÖlürAdam Silvera