Nida

Nida
@kitap_parki
“Hepimizin içinde güzel söz ve gülümseme bekleyen bir çocuk var.”
Ahmet Ümit, değerli bir kitabında insanın duygularını ve hislerini öyle güzel önemsiyor ki... Şu satırları yazıyor eserine: " Önemli olan baktığın şey değildir. Baktığın şeyin sende neler uyandırdığıdır. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" İşinizi ne kadar severseniz sevin, hayatın öteki alanlarından asla çekilmemeniz gerekir. "
" Bir şehri kılıçla fethedebilirsiniz ama onu gerçekten kazanmanızın yolu gönülleri fethetmektir. Gönülleri açmanın yolu ise İstanbul'u gül bahçesine çevirmekten geçer. "
" Yağmur diniyor... Öğleye kalmadan güneş açacak. "