" Eh, kendinizi öğrenmiş oldunuz.
Dedim ya, kendi içimizde, kendimize dair bilmediğimiz o kadar çok şey var ki...
Böyle vesilelerle meydana çıkıyor da öğreniyoruz.
Bunların var olması utanılacak bir şey değildir,
var olduğunu öğrendikten sonra buna göre hareket etmemek yanlış, hatta korkunç olabilir. "
" Hata yapmaktan çekinme. Yanlış cümleler kur, alakasız şeyleri araya sok, korkma. Çalışman bir taslak halindeyken, hatta bittiği zaman bile senin elinden mükemmel olarak çıkmak zorunda değil. Bunu anlamak çok ama çok rahatlatıcıymış. "
" Öfke doluyuz. İlk yapılması gereken şey öfkemizi tanımak ve onun bize söylemek istediğini anlamaktır.
Öfkeden kurtulmak değil, öfkenin söylemek istediğini anlamak ve üzerinde düşünüp farkına varmak. Farkına varabilmek için de kişinin ara sıra bir adım geri atıp dışarıdan bir gözle kendine bakabilecek bir varoluşa ulaşması gerekir. "