"Bu kadar titiz olma!
Bu kadar içine de atma! İnsanlara kin duygusu besleme!
Biraz hoş gör ne olur?
Haksızsın,dedi haklılığını yitirerek.
Keşke mevsimleri ve bakışlarımdaki ışığı onlar götürmeden gelseydin. O zaman ağız tadıyla yemek yemeye zamanımız bile olurdu. Şimdi hoş görmeye vaktimiz bile yok.