Bu kitabi 1 sene öncesinde okumustum inanilmaz guzel bir kitap ilk baslarda okudugumu anlamamak ile ilgili problemlerim olmustu ama sonrasinda elimden dusuremedigim bir kitap oldu. Ask, savaş gibi konular bagladi beni bu kitaba. Bu kitabin bitmesine cok uzuleceksiniz. Hatta bu kitapın bitiminde acaba bu karekterler ne yapiyor diyerek aklinizdan devam etireceksiniz. Son bölümleri beni çok ağlattı. Her arkadaşima heyecanli bir şekilde anlattim bunlari.bu kitap kesinlikle okunmasi gerekir. Okumazsaniz hayatinizda bu kadar eglenceli macerali, duygusal, savas gibi duygulari bir arada bulamazsınız. Her insanin bu duygulari yasamasi gerekir..
Kitap inanılmaz güzel bir kitap bu kitabı 1 sene öncesinde okumustum. Bir solukta okuyup bitirdiğim bir kitap insanın hayatında mutlaka okuması gerekli olan kitaplardan bir tanesi...️