İnsanlık ne kadar büyük bir yalnızlığı, yabancılaşmayı, sevgisizliği ve yıkımı yaşıyor olursa olsun ,dünyanın herhangi bir yerinde şiir yazan birisi varsa ve onu okuyan bir başkası varsa ,barıştan, aşktan, özgürlükten ve güzellikten umudu kesmeye yer yoktur .
Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben . Evlerin ve kalabalığın ağırlığını sana üstün tutmadım. Yoksulluğun acısından hafif bilmedim acını. Yenilen herkesin boğuntusuydu kaybolduğum uzaklık, yüzün her bulutlandığında . Nereye gidersem gideyim seni yürüdüm hep .