Kimse bir gencin yaşama arzusundan vazgeçmesine neden olan şeyi tam olarak açıklayamaz. Olaydan önce de sonra da. İnsan olmak bazen çok can yakar sadece. Kendinizi anlayamamak, içine sıkışıp kaldığınız bedeni bir türlü sevememek. Aynada gözlerinizi görüp kime ait olduklarını merak etmek ve hep o soruyla karşılaşmak: "Neyim var benim? Neden böyle hissediyorum?"