Baş karakterimizin deney tedavi sonrası kötü olaylara karşı duyarlılığını kitabın en başından itibaren hissettim ve kitabın ortasında yaşadığım hislerin benzerliğini okurkenki şaşkınlığı tarif edemiyorum. Çok fazla mesaj veren fazlaca sonuç çıkarılabilecek hayatının içinden bir konu.
Yine bir klasik kitap yorumu yerine eleştirisiyle karşınızdayım. Her yerde duyduğumuz gördüğümüz bir kitap ve adından da anlaşıldığı üzere acılardan bahsederken daha sarsıcı acılar bekliyordum. Aşk kime göre sarsıcı kime göre değil tartışılır elbette. Eserin dili ve bölümleri okuma keyfimi arttırdı.
Büyük beklentiyle okumaya başladığım bir kitap. Okumadı keyifli akıcı olmasına rağmen konu bakımından fazla düşündürmeyen, zihni meşgul etmeyen tahmin edilebilir sona sahip bir klasik eser.