Ders çalışırken gözüme ilişen, öylesine baktigim ama büyük bir aşkla bitirdiğim bir kitap. Kelimenin tam anlamıyla kitapla aşk yaşadım. Gayet akıcı, merak uyandıran, klasik bir Stefan Zweig kitabı. Bu kitabı hiç unutmayacağım...
Stefan zweig'in yine kısa ama etkileyici bir kitabı. Büyük bir merakla başladım. Kitap adına bakınca "çok da bir şey yok" diyorsunuz içinizden. Ama kitabın ilk sayfasından itibaren bu düşünceniz değişiyor.
Stefan zweig'in diğer kitaplarına göre biraz basit kalmış. Bu kitabı tek günde bitirdim sayfa sayısı az konu olarak ilgi çekici ve sıkıcı değildi. Okunması gerekli mi? Bence psikolojik olarak bu tarz kitaplar okunması gerekli hatta büyük bir istekle okunmalı. Ben keyifle okudum.
Kitap başta maalesef sıkıcıydı hatta bi ara okumayı bıraktım. Daha sonra tekrar okumaya devam ettim kitabın yarısına kadar zorla okudum. Neyseki bi yerden sonra monotonluğu bitiyor devamını merak ederek okuyorsun. Okumaya değer.