İlk başta, başka insanlar istediği için benim de istemem gerektiğini düşündüğüm şeylerle, temelde kendi konumuma ve mizacıma uygun şeyleri nasıl edebileceğimi bilemiyordum.
Ölüm döşeğinde " elimden geldiği kadar faydalı olmaya çalıştım." demek istemiyorum - aslında istemem gerekir ama istemiyorum. " Yaşamış olduğumu"- hissetmek istiyorum.