Ben “tiyatro metni” sevmiyormuşum.Dostum,cağnım arkadaşım Oğuz Atay’ın Oyunlarla Yaşayanlar kitabında anlamış bulunuyorum.
Bu aralar fazla Oğuz Atay’a maruz kaldım.Mental sağlığım ektedir.
instagram.com/p/Cvmf4OuNu0_/?...
Hayatım zaten yeterince karışık sanıyordum, meğer ben sadece fragman izliyormuşum. Oyunlarla Yaşayanlar ’ı okuyunca anladım ki herkes bir rol kapmış, ben hâlâ figüranlık peşindeyim.
Herkes oynuyor, ben hâlâ neyi yaşadığımı çözmeye çalışıyorum.
Kısaca: Kimse olduğu gibi değil.Ama en azından ben rol yapmadığımı biliyorum…
Daha kısası;tiyatro metin sevmiyorsanız odaklanamazsınız.Seviyorsanız tam sizlik.
Gittim ben