İnsan organizmasının günümüz toplumlarının çığırından çıkmış hızına dayanıklı olup olmadığı bilim adamları tarafından araştırılmış ve çoğu insanın yenilikleri benimseme yeteneğinin sınırlı olduğu sonucuna varmıştır.
İnsan, yalnızlıktan da korkmuş ve diğer insanlarla birlikte olursa tehlikelerden korunacağına inanmıştır. Gerçekten de insan, başkalarıyla birlikteyken birçok şeyi daha iyi yapar ama kendi içinde yine de yalnızdır ve içinde yaşadığı dünyaya karşı sürekli bir savaşım vermek zorundadır.