“İnsan, kendini olduğu gibi kabul edebildiği ölçüde değişebilir.”
İnsan Olmak
Gerçek anlamda “insan olmak”,
➡️ Kendini tanımak
➡️ Zayıflıklarını kabul etmek
➡️ Toplumun dayattıklarından sıyrılıp özgün bir hayat kurmak ile mümkündür.(şüpheli)
Bak bizim daireden Figen'in oğlu kaç yıldır içeride. Daha duruşması bile görülmemiş. Boşuna yatıyormuş garibim. Yaptığı da Twitter'a yazı yazmak he. İnternet kırk karakter yazdırmayan eylemde niye kırk saat bağırtsın kızım?