Harry potter bana göre en iyi fantastiklerden biri, diğer 3 kitabı gibi çok hızlı ve gözümün önünde canlanıyormuş gibi okuyabildim. Kitabımızın konusu ise Harry'nin üç büyücü turnuvasına 4. Olarak girmesiyle başlıyor, biraz daha konuyu anlatmak istemiyorum çünkü ne kadar kitap hakkında bilginiz olursa o kadar da heyecanı kalmayacak. Yeni karakterler geliyor ve Hogwarts'tan başka okulların olduğunu görebiliyoruz. Herşeyiyle mükemmel bir kitaptı. Okumalısınız,okutturmalısınız..