Bazı insanlar hayatına sever gibi girer ama sadece kendilerini sever.
Onlar için sevgi, ihtiyaç duyduklarında başvurdukları bir istasyon gibidir.
Doyduklarında giderler, yorulduklarında dönerler.
Ve her dönüşlerinde seni biraz daha eksiltirler.
İlişkilerde en büyük yalnızlık, iki kişi arasında tek başına mücadele etmektir.
Sen çırpınırken, o rahat uyuyorsa;
Sen konuşmaya çalışırken, o susup sırtını dönüyorsa…
Orada sevgi yoktur, sadece bencillik vardır.
Ve bencillik, en büyük duygusal ihanettir.
Bencil insanlar vefa bilmez.
Hatırlamazlar senin neleri göze aldığını, ne kadar sustuğunu, neyi feda ettiğini.
Senin verdiğin emek, onların gözünde zaten “olması gerekendir.”
Çünkü kendilerinden başkasını görmeyen göz, sana ne zaman kör olduğunu bile fark etmez.
Nankörlükleriyle seni suçlu, ilgisizlikleriyle seni yetersiz hissettirirler.
Sanki sen hep eksiksindir, hep fazla gelen sensindir.
Oysa gerçek eksik, içlerinde büyüttükleri boşluktur.
Sevgiyle dolması gerekirken, egoyla beslenmiştir.
Ve sonunda anlarsın…
Bazı insanlar sana değil, sana iyi gelen şeye bağlı kalmış.
Seninle değil, senin sunduğun konforla ilgilenmiş.
Sana değil, senin yanında kendilerine nasıl hissettiklerine tutunmuşlar.
Bencil insanlar sevmez dostum.
Sadece ihtiyaç duyarlar.
Ve sen onlara bir ihtiyaçtan fazlası olduğun gün,
Artık onların gözünde hiçbir şey olmazsın..!