📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden o kadar uzun kaldıklarını sordum. Çok eğlenmişlerdi. Ağaçlara tırmanmış, birbirlerini kovalamış, oyunlar oynamışlardı." "Ertesi gün tekrar ormana gidip oynamalarını, ormanı keşfetmelerini istediğimde, “yok, bir kere gittik ya” dediler."
Haz ve Hız Çağında Çocuk Olmak:
"Canları sıkılan çocukları evimizin arkasındaki ormana gitmeye ikna ettim. Gönülsüzce de olsa iki saat orada kalmaya ikna ettim. İki saat geçtiğinde dönmemiş, çok daha uzun kalmışlardı."