Kitappp

Kitappp
@kitapseever1224
Puan vermedi·400 syf.··
2021 9. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Mayıs 2021 19:45
Dar zamanlar serisinin ilk kitabı olan Ölmeye Yatmak'ı bitirdim ve çok beğendim. cumhuriyet dönemi edebiyatı derslerinde sıkça görür, merak eder fakat okumaya korkardım. dilinin ağır, anlaşılmaz olduğunu sanırdım ama tamamen yanılmışım. dili sade, anlatımı da bi o kadar kolay. kitap aslında 2 ayrı bölümden oluşuyor. bir bölümde Üniversitede doçent olan Aysel'in bir otel odasında ölmeye yatışını okuyoruz. bu bölüm birkaç saati anlatmasına rağmen kitabın sonuna kadar devam ediyor. diğer bir bölümse cumhuriyetin ilk yıllarında geçiyor, Aysel ve yakın çevresini anlatıyor. cumhuriyetin ilk yıllarını okumayı her zaman çok sevmiş, o dönemin insanlarını çok naif, kibar ve içten bulmuşumdur. bu kitaptaki karakterler de tam olarak öyleydi (bazıları hariç) kitap hakkındaki yorumlarım serinin diğer 2 kitabını okuduktan sonra netleşecektir diye düşünüyorum. seriyi bitirmek için sabırsızlanıyorum...
Ölmeye YatmakAdalet Ağaoğlu · Everest Yayınları · 20195,7bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Kitappp

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.··
4 günde okudu
·
2021 9. kitabı
Adalet Ağaoğlu
8.3/10 · 5,7bin okunma
Puan vermedi·168 syf.··
2021 8. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2021 13:05
Şermin yaşar'dan daha önce 'gelirken ekmek al' okumuş ve çok çok beğenmiştim. hikayelerin hepsi birbiriyle yarışır derecede iyiydi. ama bu kitap biraz zayıf kalmış 10-15 hikayenin içinde; Nurşen ve Vecdi eniştenin hikayesi dışında diğerlerini pek beğenemedim,sönük kaldıklarını düşünüyorum...
Göçüp Gidenler KoleksiyoncusuŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202413,3bin okunma
Puan vermedi·432 syf.··
2021 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 11 Mayıs 2021 11:17
bir arkadya kitabı okurken sıkıldım ilk defa... kitabın sonu başını okuduğunuz andan itibaren belli oluyor bu da kitabın heyecanını yok etmiş.. belki de bir dönem çok sık arkadya okuduğumdan böyle düşünmüş olabilirim uzun bir süre okumayı düşünmüyorum. kitabın genel olarak verdiği mesajlar yerindeydi ama olaylar üstünkörü geçilmişti bu nedenle beğenmedim.
Dilek Ağacının GölgesindeMelanie Dobson · Arkadya Yayınları · 2020361 okunma