-Arkadaş mıyız?
Bir daha duyamayacağımı düşündüğüm bir şey daha... Bende ona gülümsedim ve rahatsız edici endişelerimi, birkaç saniyeliğine kenara bırakmak için kendime izin verdim. Yarın ölsem bile en azından şu an bunu yaşıyordum.
"Evet," dedim. "Arkadaşız."
İşte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırrı, olmazsa olmazı: Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşamda olmazdı. Insan unutmadan hayatını sürdüremez