Dünya kasvetli bir hale geldiğinde kendi sağlam ışığınla yolunu bul.
kitap yorumları ve alıntılar için: @kitap-sever.z hesabımı instagramdan takip edebilirsiniz :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
selam. Açıkcası kitap hakkında ne yorum yapacağımı bilemiyorum. efsane bir kitaptı. kesinlikle herkes bu kitabı okumalı. benim Sabahattin ali'den okuduğum ilk kitaptı ve ilk olarak kalacağını sanmıyorum Sabahattin ali'nin diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum. kitaptan söz edecek olursak sadece aşk romanı deyip geçmek büyük bir haksızlık olur. kitapta insanların iç dünyalarına değinilmiş. ve çok akıcı bir dille yazılmış. okurken sıkılacağınızı düşünmüyorum çünkü biraz okuduktan sonra daha ilerisini merak ediyorsunuz.
umarım sizin için yararlı bir inceleme olmuştur. keyifli okumalar dilerim:)