Her zaman bir motivasyon cümlesi vardı:
“ Ne olduysa oldu, haydi önümüze bakalım…” derdi.
Rahmetli anneannem ona, “ İleriye bakarak yürü!” dermiş.
“ Arkana bakarsan ya düşersin ya da çok yavaş yürürsün. Hızlı ve sağlam yürümek istiyorsan, düşmek istemiyorsan, her zaman önüne bak… Her zaman ileriye!”