kitapsevermunzevi

kitapsevermunzevi
@kitapsevermunzevi
Şu anki hayatımızdaki çocuklarımızla, eşimizle ya da diğer yetişkinlerle yaşadığımız her çatışma bir anlamda çocukluğumuzun yeniden canlanmasıdır. Her ilişki, her etkileşim kendi yetiştirilme tarzımızın yansımalarına dayanır. O zaman bir anlamda aramızda yetişkin yok, hepimiz yetişkini oynayan çocuklarız.
Reklam
Puan vermedi·160 syf.·
26 günde okudu
·
2025 14. kitabı
Merve Şahinkaya
9.3/10 · 1.009 okunma
Çocuğumuzun da bir yolu var. Yanında yürüyebiliriz, elini tutabiliriz ama yolu onun yerine yürüyemeyiz. Bu dünyaya bizi onurlandırmaya, içimizde ukde kalanları yapmaya, ele güne karşı egomuzu tatmin etmeye gelmedi. Biz ikimiz, bütün tavsiyelerin, önerilerin, mükemmel hayatların ötesinde kendi ritmimizle, kendi hüznümüzle, kendi coşkumuzla, bize özel yolumuzu inşa etmeliyiz. Bu çok ama çok büyülü değil mi?