"İnsan kendini bilmeye , etrafını saran boşluğu fark ettiği an başlar.Adını koyamadığı bu boşluğa tırnaklarını geçirir.Onu eksiltemediğini ,yok edemediğini anlayınca direnmekten vazgeçer ve çevresini eşyalarla , türlü uğraşlarla ,ilimle ,sanatla doldurmaya çabalar.Bir süre sonra anlar ki bunca şeye rağmen başını döndüren boşluk aslında dışında değil, içindedir."