Okuduğum kitap kısmı 2017 yılını kapsıyor. Önceki okuduklarım yok. Bunu okuyan kişi, profilimdeki uçsuz bucaksız yolculuğa hoşgeldin, ömrünün devamı kitaplarla geçsin.
Klişeliğin, amatör yazım dilinin tavan yaptığı bir kitap. Nasıl kadar bu kadar beğeni toplayabildi anlamış değilim. Asla tatmin duygusunu hissedemedim, o dram yüklü olması gereken yerlerde.